mandag 1. november 2010

HALLOWEEN. og cherry on topp award...

ja i dag har det jo vært full fart her hjemme, og det er jo bare å legge alt en har tenkt å gjøre når det er Halloween, iallefall er det det jentene mener.... hehe... men nå har det seg slik da at jeg elsker å "pynte" og stæsje opp jentene når noe skjer..så det er vel kanskje min egen feil.... og da er det er jo bare å sette igang med  sy, sminke og ordne til halloweenkostymet  :o)
Men i dag føler jeg at jeg har fått det skikkelig bra til....







 Sjekk den kule sløyfa i håret, er så fornøyd med den!!! er laget av håret hennes, og deretter sprayet med farge fra nille....artig syns nå jeg....


men ikke en situasjon uten noe hjemsydd da.... hehe, så måtte jo selvsagt sette meg ned for å sy noen godisposer/vesker og....
De ble fylt med 600g gram godis .... så nå er det ikke nødvendig å kjøpe lørdagsgodis på en god stund.
Nå skal det være sagt at jeg egentlig ikke synes Halloween er noe å rope hurra for i det hele tatt, men hva skal en gjøre da, når to jenter absolutt må og vil ut å tigge godterier i kostymer som kan skremme vannet av eldre damer....(huff og huff)  men men, man må jo bare gjøre det beste ut av det og la barna kose seg...


Men nå over til noe heeelt annet!!!! JEG HAR FÅTT EN AWARD!!   ;o)))))))

En fin Cherry on top Award

wow wow wow... tusen  hjertelig takk til Grete gjør det selv...... denne satte jeg virkelig pris på  :o)

men med denne awarden følger det noen regler: fortelle om tre ting jeg liker å gjøre, eller tre ting som ligger meg varmt for hjertet pluss å vise et favorittbilde.... 
og skal jeg sende denne awarden videre til 5 blogger. Så..

 jeg

1. Elsker å være med min herlige familie, mine nydelige barn gjør dagen helt spesiell hver eneste dag.
2. Liker å lage ting, enten det er å sy, male, pusse opp, lage kort eller å scrappe...
3. Liker å sitte rundt et bord sammen gode venner og spille spill og prate om alt mellom himmel og jord, sammen løser man så utrolig mange verdens problemer  :o)

så nå et bilde.....
dette  var ikke så lett som jeg først tenkte det var.....og dette er jo egentlig ikke et favorittbilde, jeg har jo så mange jeg kunne ha vist, men går for dette:



 Er kanskje ikke det beste bilde som er tatt, men synes ansiktutrykket er så bra.. hehe... pluss at dette er tatt på sommeren, den beste tiden på året!!!!


Så nå skal jeg overrekke denne Awarden videre...

og de som jeg ønsker å få den er:

Desirees, hun lager noen artige og fine smykker, og er en gammel venninne fra jeg var litea jente  :o)

barbros lille atelier fordi jeg syns hun har en fin blogg, som er meget inspirerende!!

lykke og lykkeliten. hun skriver om hus og hjem og familie, og har en utrolig stilig stil i hjemmet... liker bildene hennes!

Grete gjør det selv..... jeg gir en tilbake til henne, hun har en fin blogg som jeg liker å lese, er innom hennes blogg hver dag.

og den siste gir jeg til

gult hus i svingen liker hva hun skriverr og se hva hun har fått kjøpt på loppis  :o))

håper alle setter pris på denne awarden, og selv om kanskje noen av dere har fått en eller to fra før, så betyr jo bare at dere har noen artige/fine blogger som folk liker å lese....

Ha en fin HALLOWEEN-natt alle godfolk der ute i det store bloggland  :o)



3 kommentarer:

  1. god morgen, Mia Merethe!
    Takk for Cherry on Top award fra deg. Den setter jeg utrolig stor pris på.
    Så kreativ og dyktig du er med kostymer til døtrene dine:) Skikkelig fine var de på Halloween:) De re fine ellers også da;)

    Ha en fin mandag med klemmer fra Trine(som ikke er i bloggehumør)

    SvarSlett
  2. Så flott du har sminket og ordnet jentene! Inspirerende!
    Klem Igi

    SvarSlett
  3. Så utrolig fine jentene dine var på Halloween - kjempefine kostymer!!
    Veldig gjennomført. Likte også godteposene!! Kjempekreativt :)
    Gratulerer med award også!

    Ha en fin dag,
    klem

    SvarSlett