onsdag 21. august 2013

nytt neglprosjekt.

Jeg og mine hobbyer...... Nå har jeg begynt med negler igjen..... har gått til innskaffing av UV-lampe og mye acryl stæsj.....




Jeg har ikke motatt UV lakkene ennå, så lampen  har jeg ikke fått prøvd, men jeg har fått prøvd meg på å "støpe" negler, og lagt acryl.... veldig gøy, men litt slitsomt med all pussing, jeg skjønte det plutselig i dag, etter å ha sett litt rundt på "you tube" at jeg må pusse og pusse for å få fine negler, men da ble de fine og !!! hehe...




Og dette er resultat etter første forsøk..... regner med at det bare blir bedre og bedre... og øvelse med å bruke venstre hånda når jeg jobber med den...


Bildene er tatt med mobilkamera, så kvaliteten på bildene er ikke av det beste kvalitet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar