fredag 14. januar 2011

Lotte sitt rom...

I dag skal jeg faktisk legge ut bilder fra Lottes rom....."WOW" regner jeg med dere tenker nå...
Jeg vet det er på tide og at jeg har "maset" om det rommet en stund nå... men har noen ganger lim i rompa, når det gjelder å få unna rot på barnerom.... men nå er jenta selv så fornøyd med et helt ferdig rom (for denne gang) så hun holder det ganske ryddig selv  :o)

 L for Lotte må til..... synes bokstaver er kult, men får de ikke til å passe inn hos meg, men på barnerom passer det perfekt  :o)

 Disse bøttene er utrolig kjekke til bøker, Vi hadde en stor og fin bokhylle her før, men Lotte har en tendens til å IKKE sette bøkene på plass, for når en bok var tatt ut, falt gjerne de andre over den åpne plassen... og vips, ja da ble Lotte lettere irritert og la bøkene et helt annen plass enn der de hørte hjemme.... men i disse bøttene er det ingen bøker som har fast plass og alle kan legges rett ned når hun er ferdig.

Sengen som morfar har snekret er kjekk, siden den er oppi høyden, og mer gulvplass er jo ikke å forakte.
Og siden det garerobeskapet vi hadde seglet om, var jo en garderobe under sengen perfekt (spesielt for en jente som snart fyller 10 år)






 Fortsatt er min favoritt på rommet hennes dette fiiine blå skapet, som inneholder mye rot og småleker... rett og slett PERFEKT, og den gamle skoleplansjen som henger  over!!



Er ganske fornøyd med resultatet selv... det er velidg fuksjonelt for Lotte som jeg har nevn før, får spasmer når vi sier ordet "RYDDE"...



Legger helt til slutt et litt bak-fasaden bilde, pulten hennes er hennes territoriumm, så all nips og ting der er hennes verk.... som jeg ikke rører  :o)

Puh... sånn... da var det levert.... hehe.... håper alle får en fiiiin fredag  :o)

5 kommentarer:

  1. WOW, det er det på sin plass å rope nå:) For et herlig rom, Lotte må storkose seg her inne:) Nydelige farger, det blåmalte skapet er bare så fiiiint:) Senga, Pez-figur hylla, skoleplansjen, kurvene til bøker, ja alt:) Du får det til du, Mia Merethe:)
    Og sko, det får man aldri nok av, ei heller vesker og skjerf/sjal:)

    Fredagsklem fra trine:)

    SvarSlett
  2. Oi oi ! Her var det et fint barnerom :) eget hemmelig rom under senga må jo være alle jenters drøm ! Masse fine farger . Lykke til i konkurransen :) Men jeg må også få lov til å aplaudere til mammas Valk in closet ;) Det må jo være så herlig !!! Flott rom dette også ;)

    Ønsker deg ei fin helg :)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Heisan du. For ett fargerikt og flott rom. Lykke til i konkuransen.
    Ønsker deg en god helg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  4. Fantastisk Pez-vegg. :) Har sett noe lignende før, elsker sånne ideer :) Her var en blogg med mye inspirasjon. Digget barnerommet, der var det rom for lek :) Herlig! Elsker det!

    SvarSlett