torsdag 5. april 2012

Skjærtorsdag 2012

Skjærtorsdag, hjemme uten unger. Ja da vet mor og far å kose seg.... etter en ganske så effektiv formiddag/ettermiddag, dvs maling av soverom, rydding/vasking av vaskerom og en skikkelig rengjøring på kjøkkenet.... , setter vi oss ned med god mat, selskapelig tv og påskegodis.....

Maten ble hjemlaget wok,,,, og om jeg skal si det selv, var den nydelig :o)

Wok-mat ser aldri godt ut på bilder egentlig, ser ut som ei smørje, men det var godt

Selskap tv:

Tro det eller ei..... Jeg SER på golf, ikke at jeg følger med, noe mannen gjør, men det gjør meg ingen ting å ha det på.... nr 1, Skjønner jo litt mer  av hva mannen snakker om når han prater om golf (noe han rett som det er gjør). nr 2; jeg kan ikke fordra å måtte sitte i to timer for å se på en mindre bra film, og late som det er gøy.... Så når golfen står på kan jeg styre med andre ting uten dårlig samvittighet  :o)

Påske godis....

Dette er bare litt!! ;o)  Mannen har hentet mer, så nå er det kosing på gang  :o)

Håper dere alle har en FIN påske så langt :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar