fredag 2. november 2012

Litt tilbake :o)

Endelig.... endelig kom den etterlengtet energien og det overskuddet jeg virkelig har savnet de siste dagene.... etter noen små dager med sykdom, har liksom kroppen min kapitulert, knekt helt sammen etter en liten tur opp og ned trappen her hjemme, og ikke for å snakke om bare tanken på hva jeg SKULLE ha gjort her....... sukk, det gjør meg skikkelig deppet av å ha det slikt!!!
Men i dag.... i dag våknet jeg opp med faktisk fatt mot og lyst til å gjøre noe!!!! ikke værst, så hva annet er det å gjøre enn å benytte seg av den følelsen og virkelig gjøre noe her.....

Etter en god frokost satte jeg i gang, hadde karret meg til et kjøpesenter her i byen, som holdt nattåpent i går, og fått kjøpt meg noe nytt til stuen.... så det sto på planen først, blomster og stæsj måtte få første pri  :o) Og jammen..... vips sa det så var stue og kjøkken ryddet og shinet, nå gjenstår bare vasking av gulv, men såpe til gulvet, DET glemte jeg å kjøpe på nattåpent i går :o} Så må ut i dag alikevel...... men artig med pauser og da, som nå...... en liten boggepause.....
Appropo bloggepause, etter som humøret og energien min har vært så som så i det siste er det og svaret på hvorfor jeg er så kjip på skrivingen  her..... jeg er ikke lei ennå asså, bare trenger små pauser innimellom.......




Her om dagen for ca en mnd siden, hadde jentene photoshoot skogen, kun av jentene da, jeg har ikke noe på de bildene å gjøre......
Litt for om under en mnd får Aurora jenta sannsynligvis regulering, og jeg ville gjerne ha en bilde serie av henne uten det og helt naturlig som hun er nå!!!!!!
Men, vi hadde det moro i de timene vi holdt på, helt frem til Aurora styrtet hjem med neseblod.....


Tenkte å legge inn en samling av skryte bilder i en collage her på bloggen  :O)
Be aware.....



Jeg synes jentene mine er utrolig vakre!!!!!!!! (men det skulle jo egentlig bare mangle  ;o)  )



Da Aurora løp hjem med neseblod, ryddet jeg og Lotte sammen i skogen, som var helt nede ved lekeplassen vår..... tok heldigvis ikke lang tid å gå dit......)
Mens ryddingen pågikk, ble Lotte en Snøhvit, fant et deilig eple, tok en bit og falt om..........




HELDIGVIS var det bare på tull.......   ;o))))

Nå skinner solen her, så jeg får vel benytte den og lufte sengetøyet vårt.... ikke for ofte der er mulig om dagen...... regn, regn og regn..........


Ha en snerten dag alle sammen, kos dere med det været dere har der dere er  :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar