torsdag 27. februar 2014

kink og planlegging.....

Jadda.... der kom kinket i ryggen, så får jeg sitte her i soffan rett opp og ned i dag da.... godt jeg har goood tålmodighet når det gjelder å sitte rett opp og ned..  NOT!!! Heldigvis har jeg pinterest jeg kan kikke litt på da :D

Jentene har jo om ikke lenge bursdag, da braker de fine tenåra løs, så jeg kan iallefall "planlegge" litt rundt det.... For jeg har fått æren i å overraske dem.... jeg trudde det var slutt med barneselskap når barna fylte 10 år jeg, men her i Porsgrunn var det jo ikke det, så i de to andre bursdagene, har de måttet fikset det meste selv, bortsett fra kakebakingen i fjor, da det var utkledning her.... Noe dere kan lese om her.

Men nå er det jo sweet 13 som gjelder, jeg skal ikke gjøre mye, men LITT må jeg jo gjøre for småjentene mine som begynner å bli store nå......

Så... hva skal en velge da, skal en gå for mye farger







Eller skal jeg gå for pastell farger





Eller hvorfor ikke selvlysende....


Så jeg får se hva jeg har mest av, uten å måtte bruke for mye penger, det er litt skrantent i pengepungen om dagen gitt.... det tærer på å være langtidssykemeldt... Så kanskje jeg har noe jeg kan bruke med litt god fantasi... (og kjenner jeg meg selv rett..... har jeg nok det...)

Så jeg sitter her jeg da, nå i dag, med kink i ryggen, og "koser" meg med ideer, må bare huske å stoppe med det når hjernen er full, ellers så blir det for mye oppi der og alt flyter over og bare blir en smørje...

Ha en fantastisk torsdag alle sammen.....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar