onsdag 20. mai 2015

2 Down, 3 to go :)

Puh.... da var jeg ferdig med 2 examner.....




Hadde Teknologi&Samfunn for to uker siden, det var muntlig, og den fikk jeg en ganske bra karakter på, ble ganske fornøyd siden vi ikke har hatt noen bøker som har fulgt pensumet vårt, vi har bare hatt en filosof av en lærer som har pratet mens vi har skrivet ned... Og med mitt fravær denne våren, ble jeg fornøyd at jeg fikk en C på denne muntlige fremføringen!!!
I dag, eller nettopp nå, hadde vi engelsk skriftlig.... den har jeg selvsagt ikke fått svar på, føler på meg at den gikk sånn passe... men satser på en bestått!!!! får krysse fingre for det  XX


Nå har jeg tre eksamener igjen, neste er allerede neste uke, og det er i matte..... vi får nå se da, hvordan det går..... hvis jeg sitter med matte hver dag frem til eksamen, kan jeg kanskje karre til meg en bestått, og det hadde vært gull, slippe å ta dette faget til høsten igjen er drømmen  <3 Så jeg har tatt med meg mattebøkene i dag, siden jeg må sitte her frem til kl halv tre i dag, kan jeg jo liksågodt gjøre noe fornuftig..
Men først spise lunch og skravle litt med min med student som sikkert er ferdig ganske snart
 :)

Ha en tipp topp dag  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar