tirsdag 8. november 2011

Drømmen om syrommet

..... ja den blir forhåpentligvis snart en ralitet  :o)) Sitter å fantaserer om hvordan mitt nye syrom skal bli seende ut, for denne gangen blir det kun syrom og ikke en kombinert syrom/gjesterom, for som jeg skrev her ble mitt gamle syrom helrenovert og ble kun et gjesterom, ikke helt ferdig med stylingen, men det blir et bra soverom for gjester.



Men så gjenstår jo da et nytt prosjekt, altså prosjekt-syrom..... her må det skikkelig planlegging til, hvor stor pult hvor mange hyller, hvor mange bokser/krukker til bånd/glidlåser/knapper og stæsj trenger jeg, og ikke minst hva slags stil.... jeg elsker jo friske farger, men samtidig er jo den romantiske stilen fin.... huff så mye tenke på, og oppi alt dette her er jeg helt pumpet om dagen,  orker ikke å starte på noe nytt liksom, heller ikke husarbeid, tøyvasking og tøybretting og slike andre husvanlige ting.....  Så istedefor sitter jeg på pc`n og får inspirasjon til det kommende syrommet mitt på internett.....










Her var det mange flotte syrom..... har "stjålet" bildene fra google over tid og lagt de i en "inspirasjons mappe", så jeg kan desverre ikke nevne eierene på disse bildene... håper vedkommende ikke biter  :o) Men en ting er sikkert. Alle eierene kan værer stolte!!!!

Å nå gleder jeg meg til å få litt tenning for gnisten er der.... så vi får se bare når  :o))


klem

2 kommentarer:

  1. Herlige inspirasjonsbilder!! For noen flotte syrom!
    Så heldig du er som snart får eget syrom:-)

    Jeg venter på at kjelleren skal renoveres, for da blir det syrom på meg og. Inntil videre får jeg fortsette å strø rundt meg på spisebordet:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for flott inspirasjon :)
    Jeg holder på på spisebordet og kjøkkenet , her ser det ikke ut til tider ;)


    Klem fra Janne

    SvarSlett