tirsdag 22. november 2011

bursdagskjole.

I går var jeg på besøk hos min kjøre venninne, sammen med andre to gode venninner fra barndommen, vi har nemlig klart å få til å treffes en gang i mnd, etter uttallige forsøk i fler år, men så plutselig ble alle mødre og det var visst det som skulle til....  :o) Så denne gangen var treffet i Gjerstad, hos mine gudbarn... Og så hadde jenta bursdag på mandag som var, og jeg måtte jo da få sydd en ny kjole til henne på dagen,


Jenta sov når jeg kom, så jeg håper den passet, og at formen på kjolen ikke var helt på tryne, dette var et møster jeg aldri hadde prøvd meg på før, og hadde jo ikke akkurat den beste tiden i verden på den, startet klokken 17 med å sy og jeg skulle dra kl 19.30.....

Men som dere ser, rakk jeg det  :o)

Siden jeg ikke har fått somlet meg til å begynne på syrommet mitt, ble den sydd på spisebordet i stua, og sånn som jeg roter når jeg syr!!!! Hjelpe meg, nå er det sannelig meg på tide å komme igang, kan jo ikke leve med dette!!
Så nu, i skrivende stund er maten i ovnen og etter fortært mat, er det ned å jobbe på syrommet!!!!
Kan nesten ikke vente :o))

Ha en fiiin november kveld alle.

KLEM

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar