torsdag 23. mai 2013

tjohei.... Bryllup til sommeren.

VÆÆÆÆÆÆÆÆ......

Da er jeg og hele familien min bedt i bryllup i England til sommeren, i London. Og ikke hvor som helst i London, men i Windsor.... og heller ikke hvor som helst i Windsor.....
Vi skal nemlig i bryllup i selveste "Guards Polo Club" i selveste Royal box....




Sånn går det når fetteren min gifter seg med dattera til dronningens polo hesters veterinær....

Men DET innebærer jo at klærne må se litt "royal" ut... Eller.... hva vet jeg.....
Det blir et såkalt cocktail bryllup......  så igjen hva vet jeg....


Har sitte å drømt meg litt bort i kjolemekka, nemlig internettet.....



Huff så vanskelig...... for det dukker jo opp nye og fine hver dag.....

Så for å komme inn i den perfekte bryllupskjolen, har jeg faktisk gått det steget og meldt meg inn på elexia..... Så da får jeg kanskje kroppen inn i en slik vakker snerten kjole i løpet av sommeren.....


Og ikke bare kommer jeg meg inn i kjoler, men jeg får en helsegevinst på kjøpet...  :oD

Så nå er det frem med treningstøyet igjen og jeg blir frisk i en fei  :)


Håper alle har hatt en fin dag her dukket solen endelig opp og måtte den vare helgen ut!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar