torsdag 12. juni 2014

feels like summer......

hmmm... ja da har det skjedd en del siden sist jeg var her inne....
Jeg kan jo skrive side opp og side ned hva som skjer, men jeg trur jeg legger ved noen bilder jeg, og heller sier litt om de  :)

1, prøvde, og prøver fortsatt å lære meg å hekle... 2, Konfirmasjon til nevøen min, jeg går i bunad for første gang på lang lang tid. 3, Hjemme etter 5 uker på Rauland. 4, Startet å bruke treningsdagboken fra "Get Inspired" SUPER !!  5,17 mai i Kragerø i år. 6, Joggetur i solen, med avslutning på solfylt strand. 7, "Feels like summer.....  8, Øl i skyggen på en soldag. 9, Startet på et strikkeprosjekt, urutinert og måtte rekke opp en del....


En smule fornøyde jenter..... Miley Cyrus konsert!!!!!!



Flotte kyststien på Heistad, kun en liten av mange store og fine.



Flotte og landlige omgivelser bare rett i nabolaget.....

Nå skal jeg avslutte, men legger ved et bilde jeg nettopp mottok fra dattera mi...


Her er hun klar for 3 forestillinger i Porsgrunn sentrum, nå i formiddag. Det er PIT- festival i Porsgrunn denne uken, og ved den anledning skal "fordypningsgruppen i teater" på kulturskolen, spille "Du lille prins" i gatene og parken i dag. Aurora spiller "drankeren" så hun blir nok sittende i parken tenker jeg. Jeg selv skal ta meg en tur for å se og jeg gleder meg til å se hva de har finne på :)

For alle som er i Porsgrunn og har lyst å se er det forestilling kl 10.00, 12.00 og 13.00




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar