lørdag 15. januar 2011

langkost sving....

i dag er det lørdag og jentene hadde bestilt "time" hos besteforeldrene sine fra fredag til søndag...og mannen drar på jobb om noen timer, så da fikk jeg plutselig huset for meg selv da... det måtte jo gjøres noe med, så jeg ba over noen venninner til litt ost og kjeks, kanskje litt spill og litt vin.... men iallefall mye skravling....
Men .... plutselig oppdaget jeg jo at i alt barnerom skorom og sying, ja så hadde jeg jo helt glemt å passe på stua.... huff, så da er det jo bare frem med langkosten og sette på høy musikk... så går nok dette glatt og fort  :o)


En annen ting jeg bare må fortelle!!!! jeg var en tur på vinmonopolet i dag, for å kjøpe inn litt vin (rose` vin vel og merke,..) Da jeg kom til kassen måtte jeg søren meg vise leg.... hahah  jeg som er 32 år måtte vise  leg!!!!!  Det bare gjorde min dag da  :o) Kjente jeg vokste noen små cm da  :o9

vel vel alle sammen her må langkosten svinges.... ha en super lørdag alle sammen

6 kommentarer:

  1. Juhu !! Tenk at du måtte vise legg på polet ;) Hadde blitt kjempeglad jeg også :) Deilig med jentekveld da . Kos deg masse !

    Ha en fin helg videre
    Klemmer fra Janne :)

    SvarSlett
  2. Hei hei! Så koselig du la deg til som følger hos meg! :) Håper vaskingen gikk greit og ha en koselig kveld! - Husmora, som er grønn av misunnelse over skosamlingen din.. ;)

    SvarSlett
  3. Vise leg? He-he, skal no vere glad så lenge det er den veien...
    Skikkeleg fin den blåfargen på skapet under her!
    Ha ein flott kveld med piker, vin og sang:)

    SvarSlett
  4. herlig å måtte vise legitimasjon på Polet da:) Du holder deg godt, forstår jeg:) Kos deg i kveld da:)
    Nydelig bilde som vitner om sommer:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Hurra for å vise leg på polet! Håper vinkvelden ble velykket!
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  6. Må jo være den beste følelsen å vise legitimasjon når en er passert 30, viser at noe du gjør er riktig;-) Koselig blogg du har!
    Klem Elin

    SvarSlett