søndag 12. april 2015

fin søndags morgen

juhu... idag kom solen tilbake da gitt..... den mottas med stor takk .... Jeg elsker denne tiden på året.... egentlig uansett vær... for jeg vet jo hva jeg har i sikte!!!  SOL, SOMMER og VARME

Nå sitter jeg helt alene og nyter stillheten, hverken mann eller barn (ungdom) er stått opp. Så jeg har satt meg ned med en bolle med cornflakes, banan og sukker.....





ikke den sunneste frokost og ganske egoistisk og ikke dekke på og koke egg osv, det er jo søndag, men nå har det seg slik at jeg bare elsker denne alenetiden jeg får, pluss at ungdommen skal få lov til å sløve ekstra lenge i dag, det har vært to kvelder nå som de har vært oppe til langt på natt.....

Så her sitter jeg da og spiser min gode frokost og kikker på ideer til refashion, har mye klær som jeg aldri går med, og som har muligheter til å bli gjort noe med...

her kan dere se noen av ideene man kan få av å scrolle litt nedover på Pinterest.
Alle bildene er finne på pinterest.com











Så vi får se da... om jeg ikke skal finne frem symaskin og saks, før jeg finner sekk og søppeldunk  ;)
Ha alle en fin fin søndag, her skal det slappes av, ryddes, kanskje sykles en liten tur og til slutt strikke litt igjen.... Har fortsatt ikke funnet ut hvordan capen min kommer til å se ut, så hvis dere vil hjelpe meg eller kjenner noen som kan , blir jeg en veldig glad dame. (innlegget om capen finner du her )



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar