tirsdag 21. april 2015

ah... vår i luften

Ahhhh,,,,,, da ser det virkelig ut som om våre ENDELIG har kommet hit til Porsgrunn.... Jippi....**




Vi har tulipaner bortetter på den ene siden av huset, og i alle år har disse fått stått i fred for rådyr.... men i år har de koset seg skikkelig med halvparten av de.....  Ironisk nok, prøvde vi å ta bort alle tulipanene derfra for noen år siden... planen var å legge platting opp til husveggen, men det har ikke blitt noe av, så vi sådde plen..... men for hvert år som har gått har det dukket opp flere tulipaner, de formerer seg veldig der under bakken gitt... men nå er jeg jo bare glad til.  Så ironisk og trasig nok, har rådyrene kost seg skikkelig, og ikke minst brukt hagen min som toalett... det er jo små rådyr bæsj rundt forbi.....

Men nok om det, har nå noen fine tulipaner igjen, og håper de er for nære dør og veranda at de ikke tør å nærme seg der.

Jeg har akkurat og vært skikkelig forkjølet, immunforsvaret mitt er jo helt nede om dagen, tar til meg alt av baselusker og annet ulumskheter.... men kjenner heldigvis at det slipper litt nå. Og det passer bra for jeg har en del matte å ta igjen nå så.................................................

Nå er det faktisk tid for meg å kveile beinhaugen, slik at jeg er frisk og rask til en ny skoledag i morgen, håper dagen byr på like fint vær som i dag.


tsk tsk... ha en fortreffelig kveld alle  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar