lørdag 9. mai 2015

Syr i regnbuens farger.......

I regnbuens farger syr jeg små punger.... jeg sitter jo med et tonn restestoff i store og små størelser, og hva kan en gjøre med det? Så jeg satte meg ned, som vanlig, og kikket på pinterest . Og der kom jeg over forskjellige små prosjekt ...




og med mye stoff og glidelåser i alle farger som jeg har hatt i en evighet, var det vel på tide og sette seg ned og gjøre noe med det.....



og gjøss hvor morro det var, det tar jo bare 5 minutter og lage en pung, det var jo mye enklere å sy i glidelås enn jeg hadde trudd.




jeg prøver meg litt frem med størrelser og former..... men dette var gøy!!


Jeg laget meg en rund en, en som jeg kunne bruke til øreplugger og evt lader, som jeg kan ha på skolen, så slipper de å ligge strødd i sekken eller i penalet....


Blir nok noen flere til før jeg gir meg med dette. Så tenker jeg at jeg finner noe nytt som er enkelt å sy, med restestoffbiter ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar