fredag 1. mai 2015

prøver å rydde opp.....

1 mai...og jeg sendte jentene på hyttetur med svigers. Da har jeg jo huset for meg selv da, og kan gjøre hva jeg vil..... eller hva er det jeg sier, jeg hadde jo helt glemt at gubben er jo også hjemme.... men det går jo ganske greit, han er ikke så vanskelig å ha med å gjøre han.... eller??!!

I dag har jeg vært så flink til å rydde unna ting jeg skulle ha gjort for en  EVIGHET siden....  Jeg har tilogmed fått tatt bilder av det, slik at jeg kan få lagt det ut til salgs. Jeg pleier å bruke en side på Facebook, som er lokal, men jeg vet det er noen langveisreisendedfra og som bruker denne siden,,, Siden heter Needy, de har og lokaler i Porsgrunn, hvor man kan komme og kjøpe, bytte eller bare levere klær og litt ting....
Men denne gangen har jeg fått somlet meg til å ta bilde og lagt ut på denne siden...
Men tenkte jeg kanskje kunne  proklamere for dette her, kanskje det er noen som ser dette og kanskje kunne tenkt seg å kjøpe noe for en billig penge, slik at jeg kunne blitt kvitt litt og kanskje du/dere få noe rimelig :)


Jeg har jo selvsagt mest av jente tøy etter Lotte og Aurora. de er jo blitt to sore små damer nå, så det er blitt liggende litt etter de....

og så holder jeg jo på med å rydde i ALLE rom og boder i vårt hus om dagen, og dere re det en del jeg aldri kommer til å bruke, men blir for ille og bare kaste.... så noen småting er blitt tatt bilde av og lagt ut til salg de og,,,, og jeg vet det kommer til å komme mer av slike ting fremover. Har spart på så mange ting  .....






Så som sagt er det noen der ute, som ser ut til å trenge dette......ja ikke nøl med å ta kontakt  :)


Her skinner sola litt på halv tolv som det heter, for plutselig regner det,og plutselig skinner solen igjen..... et passe vær for rydding med andre ord  :)

ha en fin fin 1 mai alle sammen  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar