torsdag 23. september 2010

høsten er her...



.. Det er sikkert og visst... men fordet blomstrer alle blomstene mine :o)
Så måtte jo selvsagt plukke noen å sette i vase inne... men høst er det!!! virkelig guffent og kaldt har det vært i hele dag, solen har faktisk talt glimtet med sitt store fravær... men med slikt vær er det jo bare å gjøre ting inne da... som for eksempel å rydde litt og ikke minst begynne på julepresanger... i år tenker jeg det bli noen hjemlagede gaver til svigermor og bestemor...

Her er svigermors lappeduk ferdig kuttet og klar for å bli sydd... håper bare hun liker den da  :oS jeg tenkte kanskje disse fargene passset perfekt på hytta til sommeren jeg  , men får se om den kanskje havner i en skuff og blir liggende der..... hehe


Trur den kan bli ganske fin da...(hvis en klarer å se bort i fra noen skjevheter... :o/  )
 Resultatet av duken kommer ved en senere anledning da jeg ikke får bestemt meg om jeg skal lage en løper eller om det skal bli en kaffe duk....????
 Får satse på at disse fargene faller i smak hos farmor... blir nok også en lappeduk...

Men ettersom jeg var kreativ på syfronten i går kveld og laget to duker og en gardin legger jeg ut noen bilder av det og jeg.... sånn bare for moro...








Fint eller hva? hehe... jeg får nok sette meg ned og nyte kvelden litt før jeg syr litt til.. (fått skikkelig blod på tann her...) Mannen har laget litt dipp og kutte litt grønsaker... kose meg litt nå...

ha en fortreffelig kveld godfolk..

mia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar