lørdag 3. september 2011

laaaaange pauser

Hei hei alle sammen..... Nå var det kanskje på tide å få tørket støv av bloggen min... og sette meg ned å skrive "hei".
Det er ikke enkelt å starte å skrive etter en så lang pause...... Kan jo starte med å si hei og håper alle har hatt en fin sommer og en fin ettersommer tid!!  Her hjemme har det gått litt hulter til bulter, noe det innimellom gjør her hjemme. Hverdagen er ikke alltid det letteste vi har, (og med vi, mener jeg egentlig meg selv....) men den går.... solen står opp og går ned hver dag, så da burde vel jeg og klare det  :o)  Så med en stor dose "selvtillit" og klare mål for meg selv, satser jeg på at dagene går bedre.... venter ikke mirakler, bare at noe blir lettere...


Det er ikke bare bloggen min som har hatt pause en god stund nå, men og symaskinen min, pluss scrappbookingrommet mitt... Så nå siden jeg da har tatt beslutninger om klare mål, har jeg faktisk klart å sy noen kjoler, en bluse en pysjamas og et sett til en liten gutt....  ikke værst og det bare denne helgen (og nå er det forstatt "bare" lørdag)
Vi får nå satse på at alt er oppe å går som vanlig nå  :o)


Ha en fiiin lørdag natt videre til dere alle, så snakkes vi ganske snart igjen!!


1 kommentar: