tirsdag 28. mai 2013

min tirsdag...

Kjapp oppdatering på dagen i dag........

Møte på sykehuset, liten tur på kjøpesenter, spise middag veldig fort, 4,5 timer på mulevarde som sminkør og tilslutt Baby Foot, hårfjerning, manikyr testing og skriving av ukeplan. Ukeplan må skrives slik at hverdagene mine blir lettere for meg og ikke minst alle andre....


litt dårlig bilder da, siden jeg sitter her med føttene i poser....


Hvis dere ikke har prøvd "Baby Foot" før, MÅ dere prøve den en gang dere har god tid!! Du må sette av hele to timer for å få baby føtter, selv da er ikke føttene baby soft..... det tar opp til en uke før gammel hud blir peelet av, og opp til 14 dager før prosessen er ferdig....
Den består av hele 17 typer natur extrakter som bla. kammomille, sitron, eple,klematis og mange mange flere

Har brukt den et par ganger før, den er ganske dyr, men rett som det er har Vita tilbud og da er det bare å kjøpe....  :o) Men som i dag, etter å har stått på Mule Varde i 4 timer pr dag og har to dager igjen, tenkte jeg at føttene trengs å mykes opp..... kjedelig prosess meen herlig etterpå...  :o)

Så var det manikyren da..... ikke alltid like vellykket å eksperimentere med farger og slik.... så denne gangen ente det med å bli like fort fjernet som det kom på....  huff huff.

Nei nå er ukeplanen skrevet og jeg har sitte i 2 timer med pose rundt føttene, så nå skal de skylles av og jeg skal få meg en god natt søvn....


Snakkes  :o)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar