mandag 27. mai 2013

Ny header

Ny header var vel strengt talt på tide nå... Det er jo VÅR, nesten SOMMER!!!
og da må jo fargene være imøtekommende for denne årstiden.....

Hva synes dere??

Jeg har vært litt rundt forbi på "world wild web" og lett etter inspirasjon, der fant jeg og så og si alle bildene mine.... så det er vel rett og rimelig at jeg forteller hvor jeg har fått tak i de forskjellige bildene med kobling!!

Begynner øverst til venstre, der det er 4 små bilder, alle de er fra Sugar Pink Boutique,
Pin up med bikini er fra frkcava.wordpress.com
Sugerør i glass er fra Donda Lee`s på etsy.
Slikkepinner nederst i venstre hjørne er Sugar Pink Boutique
Pin up med kjole er fra I want to be a pin up
Lite bilde med bånd er fra Sugar Pink Boutique
Lite bilde med vintage små bilder er fra LittleDearPrints på etsy
Sugerørbilde har jeg hatt i en evighet og vet ikke helt hvor jeg har finne det, men vet det er på google, som alle de andre bildene.

Håper dere synes den nye headeren er like søt og sommerlig som jeg ....





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar