tirsdag 21. september 2010

post....

I dag fikk jeg post ja,....


 
. Først en pakke fra Ebay med stempler fra magnolia..
Som jeg føler jeg klarte å fargelegge bra, er ganske ny i stempel og farging av stempel gaten....Dette kommer til å bli noen fine kort nbår jeg får litt mer tid på meg... hey hey...

...og så fikk jeg endelig pakken fra Finn.nom der jeg hadde bestilt mange vintage symønstre.... dette blir artig, for jeg bare elsker snittet på kjoler fra 50 tallet og synes sommerkjoler fra 70 tallet er kule.... nå er det bare å forstå de da, siden de står på amerikansk... hmmmm???
Og til sist fikk jeg en pakke fra H&M en cardigan med leopard mønster... drit stilig til et sort blyantskjørt og sort singlet inni.....

Har faktisk vært ganske effektiv,,,, fått unna tre vask (tilogmed brettet det!!!)  Fikset entreen (selv om noe ble tatt i går, så ble resten tatt i dag...) nye gardiner og ett teppe som Søsteren min har laget, egentlig til den ene datteren min da, men her er det lov å låne syns jeg....
Jeg har og rukket å ommøbelere stua!!!!! så nå sitter jeg å kikker rundt meg og er ganske fornøyd med meg selv og resultatet  :o))


Så nå kommer jeg nok til å hobbyrere litt med god samvittighet i kveld/ ja.... mann drar snart på nattskift så da koser mor seg med hobby


:o)
MIA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar