onsdag 22. september 2010

en lite pause....

....i all rydding og organisering...

Jeg elsker Muffins ... ikke nødvendigvis å spise, men hvordan de ser ut, det er verdens morsomste kaker, det bør ikke være muffins i formen da egentlig bare det er små søte, artige og fargerike kaker oppi.


Så det var jo klart at da jeg fant denne søte boken om porsjonskaker på OBS i Sandejord, at jeg bare måtte ha den!!! og ikke var den bare artig, men  den var kjempe billig og!!! Det er bra at ebay finnes og, slik at amerikansk kakepynt kan pryde våre norske kaker... for er det en ting amerikanere kan, så er det pynt til kaker....


Ser jo fint ut ikke sant????? Jeg er så heldig da at jeg eier et slikt muffinstårnfat...

Men det jeg egentlig holdt på med før jeg tok min lille blogge pause, var egentlig å rydde og omorganisere kjøkken skuffene (hare ingen skap på kjøkkenet, så er en del skuffer å rydde i da....) Og da fant jeg jo selvsagt all kakepynt og stæsj....
Det måtte jo ut fra skuffene og frem på "utstilling" tenkte jeg... og heldig som jeg er (igjen) passet det på vår hylle med skuffer som vi arvet etter morfaren til mannen min...

Ble jo ganske tøft syns jeg... og like greit at det står slik fremme, jeg bruker det alt for ofte alikevel.....

Men... jeg har jo bare fått ryddet i kakesuffen da, så mye gjenstår.... får fortsette før barn kommer hjem fra skolen og middagen må lages.... hmmm... lurer på hva middagen skal inneholde i dag jeg.... jeg får tenke mens jeg rydder, kanskje jeg finner på noe spennende!!!

MIA

1 kommentar:

  1. Hei:)
    Takk for koselig kommentar på lappeteppet mitt! Du må vise fram dine tepper på bloggen din du også:)
    Det blir nok flere lappetepper her også etterhvert, det er jo så gøy når resultatet blir fint!
    Ha en fin kveld:)

    Hilsen Janne

    SvarSlett