lørdag 25. september 2010

Prosjekter...????

I dag skulle jeg liksom gjøre de funna da, men nei... jeg forsov meg!!  I dag hadde Teater Ibsen i Skien utsalg på kostymer og stæsj siden de skal flytt til andre lokaler... Dørene åpnet klokken 11...!!! og jeg forsov meg!!?? hva gir du meg???. Hadde på klokken til klokken 9, men skulle bare slappe av littegrann... pøh... våknet 11 jeg, Ja... sånn er det å være alene hjemme uten  barn!!! Men kom meg jo til skien og innom Teateret, men da var jo alle godsakene tatt, og bare mye rask igjen... så da dro jeg liksågodt... Tok meg noen rundturer til bruktsjapper, siden jeg er på utkikk etter noe stæsj til Lottes rom.... Er det forreesten noen der ute som har en tallerkenhylle til overs som jeg kan enten få eller kjøpe...?????
Uansett... fant ikke noe godsaker i det hele tatt, så dro hjem med litt furtete humør ... godt jeg var alene hjemme... hehe.
glass cola, toast med Brie og interiørblader, det er det jeg kaller lunchen sin!!!

Spiste en bedre lunch og satt meg ned med et par blader.. det er alltid digg!!! så da vokste godhumøret igjen og ble klar for en runde på symaskinen... (hva skjer med meg tru.... syr hver dag nå....hmmm??)

Så nå tenkte jeg at jeg skulle starte på et nytt prosjekt... har egentlig mange prosjekter på gang asså:  prosjekt-Lottes rom, prosjekt- rydde og pusse opp gjesterom, prosjekt- ferdig med Auroras rom, prosjekt- julegaver( selv om det ikke haster ennå) prosjekt..... ja rett og slett prosjekter!!!!!!! HJELPE MEG!!! 
 Prosjekt-rydde og pusse opp gjesterommet, har nå ligget å ulma i bakhodet mitt i hele sommer, så burde kanskje få startet på det og blitt ferdig med det!!! men orker nesten ikke tanken på å starte der, huff og huff....lese litt blogger først kansje??!!
 (hey, hva skjedde med skrifta???)

ja ja ... sån går no dagan...

ha en flotters dag ælle sammen

:o)))))

MIA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar