mandag 2. mai 2011

tada...

Trommevirvel......drrrrrrrr  :o)

her kommer bilder av mine to små prosjekter som jeg faktisk er fornøyd med, så fornøyd at jeg gir de gledelig videre.... hehe..


Drakten til mitt lille gudbarn ble seende slik ut: 






 ....Og min første bestilling ble seende slik ut:

buksen ser litt rosa ut, men er i lys syrinlilla.... super fin!

Har og endelig fått merkebånda jeg bestillte for nesten 3 mnd siden, men når de kom, glemte jeg min vrede over ventetiden, for jeg syns de var ganske fine  :o)






Så med god selvtillit, setter jeg igang med fler av mine planlagte sy-prosjekter..... føler jeg må få de unna nå, har jo tross alt ligge en stund , og mens selvbilde og lyst er på topp, må man jo bare til pers!!!!
:o)



5 kommentarer:

  1. Så søtt !Du er jammen flink å sy Mia Merethe ;)Heldig er gudbarnet ditt som har ei syflink gudmor. jeg har ei strikkeflink gudmor , og hun strikker masse til meg , Koselig :)
    Klemmer fra ei som er glad for at du blogger igjen ;)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble!§ Du er kjempeflink med symaskina.
    Klem

    SvarSlett
  3. Når jeg får meg større leilighet så SVERGER jeg på at jeg skal lære meg å sy....er så kronglete her jeg bor nå.....

    Klør i fingrene etter å lage noe av alt stoffet jeg har liggende:)

    Hvor har du lært å sy?

    SvarSlett
  4. Du er super flink! Slutt med 12-timers skift og sy på fulltid ;) klem fineste deg

    SvarSlett
  5. Hei du , ville bare si at buksen har fått "bein å gå på" for den blir flittig bruk...den er bare super fin og nydelig å ha på seg..ifølge eieren...Klem klem.

    SvarSlett