torsdag 30. juni 2011

ønsker meg.....

I dag var jentene og jeg en liten tur i byen siden været ikke var typisk strandvær...
Ble kjøpt inn litt til neste ukes kalas  :o) jeg selv fyller år til onsdag og ved den annledning blir det jo et lite familie selskap på selve dagen og en litt mer uformell samling med venner på lørdagen.
Og selvsagt må jeg jo rundt med jenetene for å vise de hva jeg ønsker meg.... og denne gangen havnet vi på "Live" i Skien, selger av Greengate i grenland distriktet
Disse lattekoppene ønsker jeg meg!! måtte finne bilder av de på nett for at jentene ikke skal glemme hvordan de så ut  ;o)  De nederste blå med prikker kommer de nok til å huske, siden jeg er inne i en prikkete periode  :o)

Så vi får se da... om hvor "snill" jeg har vært... hehe

ha en super kveld alleihopet!!


3 kommentarer:

  1. Fine latte koppar. Likar begge to, men syns for øyeblikket at den øverste er finast. Du får ha gratulere med dagen på forskudd. :)

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at du ønsker deg de koppene - de er kjempe fine!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Du er jo alltid kjempe snill så det skal nok ikke bli noe problem med gaver i år heller ;) Jeg har disse koppene i grønt med prikker og de lilla stripete. Bruker dem hver dag! :) Kanskje vi sees i løpet av sommeren. Klem og god helg

    SvarSlett