tirsdag 25. januar 2011

fordi jeg fortjener det...??

fordi jeg fortjener det..... sukk...




hva skal en jente gjøre når hun skikkelig har lyst på cola og sjokolade... jo da må hun kutte frukt og legge dem i en bolle og spise og late som om det er en deilig sjokolade.... og når det kommer til colan.... ja.. da må hun jo bare blande en mugge med saft....(selv om jeg har vært på trening i dag og egentlig burde kunne unne meg noe annet...)
Og alt dette bare for at jeg skal se "bra" ut i bikini til sommeren....... huff. at jeg vil meg selv så vondt??!!(kjeksene er vel egentlig ikke av de sunneste sortene, men noe søtstoff må jeg ha!!!!!!

men.... dere som kan, får kose dere videre  ;o)

jeg får slukke godishungeret mitt med litt frukt..

5 kommentarer:

  1. kjenner meg igjen jeg, Mia:) Men jeg MÅ gjøre det for i det hele tatt å få på meg bikinien:)
    Oppkuttet frukt er godt da:) Fin dag til deg fra meg:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. <3 Så flink du er da! Må vel starte her også, for å rekke bikinisesongen....som alltid kommer veldig plutselig;-)

    Bytt ut kjeksene med å helle en blåbær-yoghurt(el lignende) over fruktblandingen din, det er helt nydelig og gir et søtere utrykk:-)

    Lykke til:-)

    Klem fra Knatters

    SvarSlett
  3. Hei
    Du er nok ikke alene for tiden om å prøve å erstatte cola og sjokolade med noe sunnere. Januar er en måned hvor mange prøver å endre matvanene sine. Meg selv inkludert. Det handler om å ha fokus, det handler om å planlegge så du har de sunne tingene tilgjengelig og det handler om å motivasjon og inspirason. Kanskje kan du finne hjelp på 5omdagen.com, der har vi et tema som heter "endre vaner". Lykke til
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  4. Helluuuu!!!:)
    Tuuuusen, tusen takk - så koselig at du liker guttas rom! TROR du Noah er LITT stolt, eller;) hi hi!! Han holder på å sprekke!! ho ho!!
    Men nå satser jeg på at all ståheien snart roer seg - det har vært nesten litt vel mye pr siste tida;)
    Ha en herlig kveld - med eller uten godteri!!:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei igjen :o)
    Eg tenkte at eg visst ikkje hadde fått med meg at du var følger av bloggen min, men en trenge jo ikkje å værr følger for å legge bloggen på bloggrollen ;o) Litt fjern ja, så får beklage det vaset der ;o)

    Sånt bortsett fra det så ignorere eg litt detta innlegget ditt... Eg e nemlig et veeeldig svakt menneskebarn som unne meg ting i hytt og pine ser du ;o)

    SvarSlett