mandag 26. november 2012

Hatter.....

Det nærmer seg jul.... og før jul er det alltid en par hundre ting som burde ha blitt gjort, og tusen ting som burde ha blitt laget ala mat kaker godis og ja kanskje noen gaver og..... men som regel, i dette hus, blir det liksom helt glemt, helt til i absolutt siste liten, så jeg sitter og peser over å få ting ferdig.... Men i år, ja i år blir det noe annet!!!!! I år skal jeg få ting unna i god tid!! He he, en er jo lov til å vare optimist!!


Så i i år har jeg faktisk begynt å lage jule godis i november..... ikke det at det er noe lurt, da det sannsynligvis blir spist opp i løpet av noen små dager.....

For i dag har jeg laget Snømannen Kalles hatt  :o)







Jeg burde kanskje ha pyntet fatet litt mer julete, men for å være helt ærlig har jeg ikke funnet frem noe julepynt ennå gitt.....

Men uansett da så er disse "hattene" så lette å lage.....

Alt du trenger er

  • noen Oreo kjeks, så mange som du vil lage
  • Marshmallows, like mange som kjeksen.
  • Kokesjokolade
  • pynt

  • Smelt sjokolade.
  • Sett marshmallowsen oppå Oreo kjeksen
  • Dekk kjeks/marshmellows med smeltet sjokolade
  • pynt med ønsket kake pynt
  • Sett i fryser i ca 25 min
Og voila et par tøffe og supergode/søte hatter......

Får nå håpe dette bare er starten på gnisten min, så at desember går som en lek og at blir gjort i tide  :o)

Til neste gang fin folk, ha en fantastisk kveld  :o)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar