lørdag 30. mars 2013

barnestoff selges

Det har seg sånn om dagen at jentene fortsatt er på påskeferie, og jeg gjør absolutt ingen ting fornuftig ala påske ting, ikke går jeg på ski, ikke er jeg på fjellet, hytte har jeg vært på, ikke leser jeg en god bok i solveggen mens jeg spiser kvikk lunch, ei heller er jeg i Kragerø å ser på påskebadet! men jeg nyter det!! jeg nyter å ikke må gjøre noe som helst, for første gang på mange mange måneder kan jeg sette meg ned på hobbyrommet uten dårlig samvittighet...... Det føles helt topp!!

Så som jeg skrev i forrige innlegg, så gjør jeg litt av både ditt og datt, roter om meg og rydder opp, roter på nytt og finner ut at noe nytt skal gjøres.....
Så i denne omgangen ryddet jeg litt i barne stoffer, jeg har en tendens til å anskaffe meg ting som jeg har store planer med, med som oftest ikke blir noe av, så nå bestemte jeg meg for å selge unna noe av barnestoffbitene jeg har, startet jo med noen bånd, så kan hende det kommer litt og litt mer etterhvert.



Disse søte bitene er i forskjellige størrelser, noen små noen store, de er å få tak i på epla.

I dag blir det sikkert mer dypdykk på hobbyrom, kanskje jeg kommer med mer, hvem vet  ;o)

Dere får alle ha en deilig påskelørdag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar