lørdag 23. mars 2013

huff og huff

Huff her sitter jeg med minst 40000 sting i munn etter å ha trekt en visdomstann.....

Ikke visste jeg at det skulle bli SÅ ille, da jeg var hos tannlegen sist uke, for å borre, da det var så stort hull at den måtte trekkes, sa tannlegen at dette var en enkel sak, tanna var stor, og røttene fine (hva nå det betyr) så denne borringen jeg gjorde da ville være vondere....
Jommen sa jeg smør, da jeg kom til tannlege i går, måtte han dele tanna i to før han kunne trekke......

bilde hentet fra google.

Nå skal det være sagt at jeg lider av tannlegeskrekk.... og da få beskjed at en tann må deles før han kan dra ut tanna, ja da er det ikke noe annet enn å si at panikken kom, for jeg hadde og vært så "tøff" og ikke tatt berolighets pilla mi (som jeg faktisk ble tilbudt), panikken ble ikke lett å takle da han bare startet før jeg fikk sukket for meg..... skalv i hele kroppen i fler timer senere.... huff og huff....


Men nå da i dag, er det faktisk ikke SÅ vondt, heldigvis, ubehagelig å spise, med så mange sting bak der (som sagt minst 40000) som ikke skal ut før etter påske.....

Så til da får jeg jo bare håpe ikke noe går skjeis.....

I dag skinner sola og jeg lurer på om jeg skal ta på meg vinterklærne og gå en lang tur, eller om jeg bare skal sitte inne å se på sport, siden det er iskaldt ute???? hmmm... uansett så får dere alle ha en flott lørdag



1 kommentar:

  1. Ei stor bøtte med sympati herfra. Jeg har også operert ut visdomstenner, inkludert kløyving. Ingen artig historie.

    SvarSlett