fredag 29. mars 2013

hobber

Har nå endelig fått rotet meg ned på hobbyrommet mitt igjen, nå er det en EVIGHET siden sist, men med barna i Kragerø på ferie hos mormor og morfar, har jeg endelig klart å samle meg energi til det ;o) Faktisk storkoser meg, har sitte her i hele dag, med noen små unntak for å få i meg noe mat....



Som kan sees, driver jeg med fler ting på en gang, sånn er det når en skal gjøre alt etter en laaaang pause,,,,,, bilde måtte redigeres litt "soft" for alt rot, men ser det ikke gjorde noe stor forskjell...... hehe.


I dag har jeg og ordnet noen bånd som er lagt ut på epla, sjekk gjerne ut alle dere kreative folk der ute!!!!

Legger ved et lite bilde over bare noe av det jeg la ut :o)



Mye fine bånd der asså, så løp og kjøp  :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar