søndag 9. juni 2013

Gressenke

Gressenke på min andre uke, den første uken har jo gått som en vind...... svosj og den er borte... Så nå er det den andre uken som gjelder, og da har jeg store planer for hva jeg skal rekke, så vi får se hva jeg FAKTISK rekker.....

Et par ting jeg og faktisk mannen var litt engstelig for før han dro, var at jeg måtte klippe plen, og kanskje grille (på egenhånd) da jeg egentlig ikke pleier å gjøre disse tingene...... plenen er ikke klipt riktig ennå, hadde store planer om det i morgen, før jeg skal på møte på sykehuset.... så vi får se om jeg kanskje klarer det  :o)
For grillen........



..... Vel jeg lar bilde tale for seg selv jeg............




Så vi får se da..... om gressklipperen er like enkel som grillen  ;)

Nå..... ut å lese i solen, startet på en ny bok av Vigdis Hjort, snart ferdig med den og...... kanskje jeg faktisk anmelder den og her på bloggen.....
Ha en deilig dag alle sammen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar