mandag 10. juni 2013

mine ansikts produkter

Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så hadde jeg jo motatt en velkomstgave som inneholdt Ole Henriksen produkter, og at jeg at jeg faktisk hadde tenkt å prøve men prisen var litt stiv, (kan leses her)

Tenkte å fortelle hva slags type ansikts-produkter jeg bruker til vanlig,


Jeg bruker Emma S produkter...




1.  "Ageless enzyme peel"  Brukes etter rengjøring på ansikt og hals, kun i 1 minutt 1 gang i uken. Det vil prikke litt i hud, men det er da den virker, og fjerner døde hudceller. Gjør huden ganske rød rett etter, så burde brukes en dag før en event. Gjør huden glatt og myk


"Gives your skin that extra glow"




2. "Cleancing facial wash" En rengjørende ansiktsvask som kan brukes både morgen og kveld, har en svakt peelende effekt.

"A lovely foaming facial soap to be used every day"




3. "Ageless oxygen mask"  En fukt- og energigivende maske som stimulerer hudens cellefornyelse gjennom å transpotere syre til hudcellene. Masken tilfører fukt og gjør at huden får et slettere og gjevnere uttrykk, samtidig som den gir følelsen av økt elastisitet. Et fantastisk energiboost for huden din.
Brukes i 10 min 2-3 ganger i uken.


"A foaming mask for smoother and softer skin"


4. "Ageless serum"  Et effektivt serum med høy konsentrasjon av aktive virkestoffer som forebygger fine linjer, øker futigheten i huden samt stimulerer kollagendannelsen. brukes morgen og kveld på rent ansikt og hals før dag/nattkrem

"A must for tighter, brighter and younger looking skin"



5. "Ageless day cream" En lett og behagelig dagkrem som gir fuktighet og bevarer hudens ungdommelighet og glød. Inneholder solfaktor 15.

"Keeps your skin looking younger"


6. "Ageless night cream"  En effektiv nattkrem som gir fuktighet og gjenoppbygger huden din om natten uten at den føles for fet.

"Does the job while you are sleeping"

7. "2 in 1 makeup remover" En forfriskende og effektiv makeup-fjerner som tar bort all makeup i et strøk.

"ONE product to get rid of your makeup"



Emma S. sine produkter inneholde ikke parabener eller mineraloljer.!!

Dette innlegget kan se ut som reklame/sponsing, men det er det ikke, dette er bare produkter jeg virkelig liker, og ikke bare at de er gode disse produktene men UTROLIG drøye.... en trenger ikke stort for å fylle et ansikt ;)
Ikke er det ille pris heller, i motsetning til da Ole Henriksen som jeg lurer på å starte med...... halve prisen faktisk.....

Konklusjon er vel at jeg fortsetter å bruke disse produktene jeg, er jo fornøyd og prisen er god......




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar