søndag 30. juni 2013

ROCKET DOG :o)

Åååååå...... endelig kom de... Disse skoene har jeg ventet på!! Dette er noe av de kuleste skoene jeg har sett!! De måtte jeg virkelig lete lenge etter før jeg fant størrelsen min!!!! Men endelig fant jeg de på en nettside fra England, Prego-shoes, men det kjedeligste var jo selvsagt toll og moms..... de ble jo plutselig 300 kr dyrere...

Men jeg synes nesten de var verdt det!!!







Nå tenker sikkert alle sammen..... : LAVE sko_???????  Og ja, denne gangen her kjøpte JEG lave sko, det er nok de kjempe søte prestekragenes skyld..... herregud å søte sko!!!!

Disse blir jo perfekt på en festival i sommer..... det eneste problemet er jo egentlig at jeg ikke skal på noen festival... hmmm.... men jeg skal nok finne en anledning å ha  de på meg!! DET ER JO SOMMER!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar