onsdag 13. november 2013

Bloggsperre,............

Typisk.............................

Når jeg er i ferd med å endre bloggens rykte og navn, sitter jeg igjen med bloggesperre???!!!

Ikke det, jeg har planlagt mange innlegg, men ikke finne ord eller skikkelig innhold....
Hva er i ferd med å skje???? mister jeg både blogge mojo OG krea mojo????? Hva skal det bli av meg da??!! Det er liksom det som har holdt meg i gang de siste årene,, nå sitter jeg bare apatisk å ser på....

Må nok "ut" å lete etter inspirasjon..... Men hvor?? Hvordan??

Aaarrrgggghhh.....

Så jeg henvender meg til dere......  Er det noen som kan gi meg et lite hint om hvordan jeg kan komme over denne sperren??



Det er iallefall fint vær i dag!!  Kanskje solen kan få meg på bedre tanker  ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar