lørdag 30. november 2013

gratis "jule" skrifttyper.....

Lenge siden sist jeg la ut noen gratis skrift typer nå..... Og med desember i god sikte, passer det kanskje med noen litt julepreget......

Så her kommer det noen, slik at dere kan lage juleverksted invitasjoner, juleselskaps invitasjoner eller annet crafting.....




Da var det gjort, og alle linkene er satt på plass.....
Håper dere setter pris på disse flotte skrifttypene og får brukt for de  :)

Nå er det bare 1 uke igjen til mitt store garasje salg, og jeg håper jeg ser mange mange utenfor som ønsker å få med seg litt tøy og stæsj til en ganske rimelig penge den 7 desember... Pappa ville og komme opp og prøve å få solgt noe av hans saker (som ikke er av tøy og stæsj asså,) Hva han kommer med, blir informert i løpet av uken....

Spre det gode ord folkens om at dere alle  må holde av lørdag 7 desember klokken 12!!!!!!
Varm drikke for en vinterkald dag blir servert.......

Starter faktisk å glede meg selv til den dagen, veldig spent på om dere tar turen hit!!!!!


I morgen er det 1 advent og jeg må finne frem julepynten, og henge opp stjerner og slikt.....
Så når det er gjort kan garasje salg planlegging virkelig starte...

Håper alle har hatt en flott dag.....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar