mandag 25. november 2013

Planlegger garasje salg...

Der hadde det gått en liten evighet siden sist jeg var her inne, men fy jeg har hatt så mye å gjøre da....
Og ikke bare det har vært mye, så er det helt frivillig.... Tenk det da.... sette seg i mye arbeid helt frivilig  :)

Det som skjer er at jeg har tenkt å ha et garasje salg her hjemme.....  Så derfor har jeg ryddet boder, skaper og garderober.....  Har så utrolig mye klær, sko, smykker, vesker og annet stæsj som jeg aldri kommer til å få bruke mer, for det vil jo si at jeg for mye, og det vil si ALT for mye!!!!



Dette bildet er tatt når jeg var i ferd med å organisere og prise stæsjet mitt....  Og den kjellerstuen var strøken før jeg startet med dette prosjektet....

Men nå er alt satt i esker med salget i vente....

Og bare sånn får å si det i første omgang, så blir det lørdag 7 desember...
Så for at det ikke skal bli for kaldt, serverer jeg litt gløgg og kakao samt litt jule knask...

Mer info om sted og klokkeslett blir opplyst om en bitteliten stund....
Men bor du i Porsgrunn eller i nærheten, burde du holde av den lørdagen!!!!!!!

Så dere kan forstå at jeg har satt meg i litt rotete situasjon, så til alt er på topp, organisering-messig, blir det sannsynlig litt glissent med innlegg herfra i noen små dager  :)

Til da...... ha det supert.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar