fredag 9. mai 2014

Tilbake

Puh... der var jeg tilbake fra et 5 ukers opphold på Rauland rehabeliteringssenter. Er ikke noe hemelighet at jeg har slite med helsen de siste årene, jeg har jo fått min diagnose på det, og etter et år med diagnosen, har jeg vendt meg til og godtatt å si det, jeg er utbrendt....  (!)  Og på det har det kommet en kraftig depresjon også. Heldigvis har denne slippe taket og verden ser litt lysere ut nå...

Men jeg har jo lang vei å gå, må jobbe med å få overskuddet tilbake. Og så har jeg jo som sagt vært på AiR., så jeg får se da, om jeg fikk noe smarte tips og triks for å få helsen til å skyte i været  :)

Tenkte  dele noen bilder med dere og vise litt hvordan det er i Rauland  :)
















Jeg kom, jeg så, jeg vant.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar