torsdag 30. juni 2016

Rygja kofte

Samtidig som jeg strikket med Ida strømpegarn fra Europris på genseren til ungdommen strikket jeg på gaven til min farmor som fyller 83 år i oktober.


Jeg strikket Rygja kofte fra Sandnesgarn sitt hefte nr 47, Norske Ikoner

Dum som jeg var, kjøpte jeg samme garn til den.... Er det mulig???  Brukte ikke lenger tid der med å finne ut at dette garnet funker ikke!!

Måtte krype til korset og kjøpe nytt til den og. Til den kjøpte jeg Karisma fra Garnstudio. Å jøss vi snakker heeelt annet prosjekt, etter jeg fikk byttet garn, brukte jeg nøyaktig 1 mnd på kofta jeg ville starte tidlig på, slik at jeg hadde god tid på den :) og samtidig som jeg strikket denne koften, strikket jeg en annen jakke. Den skal jeg vise og snakke litt om ved en senere anledning :)


Men, denne koften her var ganske moro å strikke, gikk fort og nå er gaven helt ferdig, eller mangler knapper, de er kjøpt inn trengs bare å sy inn.


her er tråene ikke sydd inn ennå

Neste prosjekt????? hmmm???


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar