lørdag 22. oktober 2011

ATTER ET ROM....

Atter et rom som skal ordnes......

Lørdag er dagen for alle prosjekt på en gang.... men foreløpig er jeg flink nok til å holde meg til det ene... Det er sikkert fordi det er så stort. Det innebærer å tømme et skikkelig rote-rom, som en gang var tenkt til sy-rom/gjeste-rom helt uten hell,  jeg har da sitte der å sydd et par ganger, men det er vel og det eneste det er blitt brukt og, bortsett fra å kaste inn rot og ting jeg ikke helt vet om jeg skal kaste eller ta vare på!!  Men nå!!! Nå er det ingen kjære mor lenger.... Nå er all stoff, sy-tråd, mønster, knapper og bånd pakket ned i sekker og esker og er på vei ned trappen og inn i et annet rom som skal bli nytt syrom.... Mitt gamle syrom som jeg har skrivd om i dette innlegget, er blitt Auroras nye rom, etter ønske fra henne, Så da ble hennes gamle rom et nytt rote rom!! Men nå er det på vei til å bli et ny-oppusset gjesterom uten en eneste sy-tråd eller stoffbit.... Jeg flytter ned med det til resten av mitt rot :o)

Men under all arbeid må man jo og slappe litt av innimellom, så da tok jeg liksågodt en bloggerunde.....


Ønsker dere alle en snerten lørdag med eller uten oppgaver  :o)

KLEM

1 kommentar:

  1. Ah, et sånt roterom har vi også og jeg blir helt matt av tanken på at vi burde rydde og pusse opp der... :-) Lykke til med prosjektet.

    SvarSlett