onsdag 26. september 2012

energi????

huff og huff.....

har ikke kommet skikkelig i orden etter ferien,, med tanke på vasking og bretting og plassering av tøy, før sjukdommen kom og rammet meg med energitap på det største!!!!
Fikk jo en omgangsyke på mandag jeg...... har ikke fått i meg noe mat, før i dag siden klokken 16 på mandag, heller mer ut/opp enn noe inn.....merker at nå som jeg er bedre (bortsatt fra smerter i magen) at energien er helt borte!
Har fått i meg to knekkebrød i dag, men det utgjorde ikke stort når det gjaldt energien...




Nå er det bare å vente på at kroppen skal ta til seg all føde jeg putter i den, slik at nivået mitt med energi kommer i bane igjen snart, jeg har for mye å gjøre til å kunne sitte slik som dette her......



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar