lørdag 8. september 2012

DRØMMER MEG BORT.........

Sukk..... jeg har akkurat sett den nye kolleksjonen til Jason Wu.......
Jeg kunne ha kjøpt alt der jeg-...... hadde jeg bare hatt lommebok til det.... eller hatt kropp til det og.... fryktelig dumt at alle disse designere ikke kan lage like stilig og sexy til oss(meg) som har litt mer rundt låra og midja)




















Sånn da  har jo dere og fått sett et knippe av noen lekre kreasjoner...... S.U.K.K

Jeg trur jammen meg jeg hadde funnet anledninger til å bruke alt dette (pluss mer fra han så jeg......)
Men jeg får håpe på at det er noen som kopierer han litt og lager litt til highstreet butikkene om litt  ;o)

NÅ er tiden inne for å finne frem litt snop og slå over på Tv2, og se på "skal vi danse" Jeg og Aurora er alene hjemme denne helgen, så hun har bestilt tid forran tv klokken 19.30......

DERE ALLE FÅR HA EN DEILIG LØRDAGSKVELD
:O)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar