onsdag 6. november 2013

Etter å ha vurdert og tenkt nøye... så har jeg kommet frem til.....



Jeg har undret litt på denne bloggen .... skriver jeg rett, har jo "lite lesere" ingen kommentarer, og heller ikke noe love/hate mail....Så gjør jeg det riktig? vil jeg dette mer, er det strengt talt nødvendig.... ???

Svaret er jo ikke enkelt, svaret er jo ikke entydig, det er heller utrolig vanskelig og komme frem til et RIKTIG svar.....

Så.....  Jeg kom frem til at fremfor å legge ned denne bloggen, noe som jeg egentlig ikke hadde lyst til, da jeg har hatt den i 3 år nå..... hadde helt glemt det jeg, at det var så lenge siden jeg startet denne bloggingen. den gang var jeg jo helt GRØNN når det kom til skriving, og kanskje jeg har endret meg på det... håper jeg.... synes og det er ganske artig og skrive,, selv om det innimellom er noen litt for lange pauser her inne, det har sine grunner det og,  men etter 3 år liker jeg innholdet mitt og synes det hadde vært vanskelig og "kvitte" meg med den,

Så jeg startet med å endre navn på bloggen, fra det lange navnet som Mia Merethe`s Stort og smått, (som jeg ikke den gang visste skulle bli så tungvindt og vrient å gjengi.... ) Har bloggen nå fått navnet  Mia Merethe`s, Håper både nye og gamle lesere vil finne veien til denne bloggen.....

Vet ikke helt hva slags innhold som kommer, så tips/ønsker taes i mot med stor takk..... Det kan nok hende at mye av det jeg har som temaer her inne, fortsetter... jeg får se, kanskje som sagt jeg får noen tips fra dere....

Så nå i de neste dagene vil nok innleggene inneholde oppdateringer av det jeg starter med, og bloggens utseende/layout vil endre seg litt fra tid og annen. For nå er jeg på stor planlegging og braistorming  :)


Så håper på forståelse ang det, så vil nok bloggen bli så bra som bare det sånn etterhvert....



Jeg får sitt eog pusle litt mer her....

Så inntil neste gang, ha det supert  :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar