torsdag 28. november 2013

Ny header......

JEG VET!!!!!!


Jeg vet det er LITT tidlig med god jul og alt det der, men bloggen trengte en ny Header, og så er det jo BARE 3 dager igjen før advent (egentlig bare 2 dager, siden klokken er over midnatt)
Og i år, er hodet mitt så mye lettere og mer "fornuftig" (folk som kjenner meg, ler nok ganske høyt nå... Fornuftig....) Men i år GLEDER jeg meg faktisk til desember. gleder meg til å få pyntet litt og få "varmen" inn i huset...

I dag fant jeg frem litt røkelse, hadde kjøpt meg en boks pepperkaker og en kilo klementiner, og tok med meg det ned i kjelleren, på hobbyrommet mitt og startet opp med litt crafting....



For jeg tenkte siden jeg skal ha et garasje-salg her neste helg (lørdag 7 desember!!) kunne jeg kanskje selge unna noe jeg har laget og, så fikk pakket og merket ganske mye i dag ...

Men da jentene kom hjem fra møte i byen, ordnet vi kjellerstuen, satte ut noen te-lys, pepperkaker og røkelse der og, tok frem et spill og satte oss på gulvet og spilte....




Jentene fikk vel sjokk da jeg gikk ut av hobbyrommet og spurte om vi ikke skulle spille et spill, fremfor å sitte med hver vår PC og glo på TV.....
Men moro var det og oftere burde det gjøres, kose oss litt i hverdagen og.....

Og som sagt er det HELDIGVIS snart desember, og vi kan kose oss hver dag  :)

Men foreløpig er det november, og med 10 pluss grader, er det ikke mye som ligner desember og jul, så denne uken får være litt mindre jul og heller litt mer fornuft!!  Er det like varmt i morgen må bilen vaskes.... for den ser ikke ut som om den skulle ha vært av gull.. men heller av skifer grå (fint ord for skitt!!!!!) Etter et par turer opp og ned til Kragerø, setter spor av E-18 ja!!!!

Så jeg får overleve i 2 dager til  :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar