tirsdag 5. oktober 2010

burdags selskap...


jaja, da var dagen her som jeg hver gang synes er hyggelig men fryktelig stressende (spesielt når prosjekt.Lottes rom er igang, huset står på hue her...)mannens bursdag skal feires med familie.... så derfor sitter jeg nå klokken åtte og planlegger hva som skal gjøres.... det er jo egentlig ris til egen bak, når en ikke reagerer dagen før men venter til selveste dagen... huff og huff... heldigvis er det ikke så høytidelige familier vi har da, de er flinke til å ta hjemmet vårt som det er, heldigvis er jeg og utrolig effektiv når det gjelder, så dette skal nok gå bra....( selv om mannen ba alle til klokken 16.... dobbelt huff)

men men.... det kommer nok til å bli selskap her fordet :o)

Men en ting vet jeg!!! Hadde jeg hatt bursdag så hadde jeg ønsket meg en av disse :


De er sååå tøffe!! men nå er det mannen som har bursdag så da blir det ikke noe slikt i heimen...

så nå må kaker bakes og hus ryddes..... 

ha en fortreffelig tirsdag godfolk  :o))

Mia 

1 kommentar:

  1. Kan jo virke som om du er som meg, jobber best under press;-D
    Ha en fin og effektiv dag ;-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett