mandag 11. oktober 2010

puh...

puh... der var helgen over, og høstferien har begynt for alvor... At jeg sier puh for helgen var over, er for at denne helgen har gått i ett, og så har jeg ikke fått gjort mye av det jeg egentlig skulle, men... har rukket å vært i lystig lag med den "gamle" gærne gjengen fra kragerø, og det er da iallefall en god ting å rekke da... I den gjengen er det ingen som er normale når vi treffes.... men så utrolig gøy vi har det, ja da er det greit at vi ikke er så normale alikevel... Når vi møtes har vi på kostymer eller antrekk som INGEN i hele verden vi vise seg offentlig i.... men... så langt tenker ikke vi, så jeg sydde liksågodt et antrekk fra et mønster fra 70 tallet... en flott buksedrakt ble det... bilde ble (heldigvis) ikke tatt så jeg kan desverre (!) ikke vise frem den... men det ble ikke vakkert, det kan jeg fortelle...

Men så er det  det evige prosjekt-Lottes rom da.... skal nok satse på at når jentene kommer hjem fra høstferie hos mormor og morfar i kragerø, ja da står det ferdig (håper jeg) 


Alt er iallefall kjøpt inn, så nå er det bare det "moro" igjen med å male, lime, sy og rydde igjen
Jeg må si at "Søstrene Grene"  er en flott og rimelig butikk å bo i nærheten av asså.... her får vi alt vi trenger og mer vi ikke trenger for en ganske billig penge  :o)) Stor innkjøp der er greit... hehe

Så nå er det nok noen små timer på hobbyrommet som gjelder noen dager fremover, skal prøve å holde bloggen oppdatert på hvor fint dette blir, for har en følelse at rommet hennes blir bra.....


ha en fortreffelig kveld alle der ute i bloggland .o))

Mia 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar