fredag 15. oktober 2010

I dag har jeg tatt det helt med ro.... ikke rørt symaskinen i det hele tatt... vel... nå ljuger jeg litt, tok jo i den da jeg ryddet den bort fra spisebordet... for denne helgen blir det ikke NOE av den aktiviteten...kanskje til søndag... men det er bare kanskje....
I dag venter jeg jentene hjem, etter 4 dager på ferie hos mormor og morfar, det blir stas, iallefall for en liten stund, for i dag skal jeg til arendal og treffe gamle kjente fra skoletiden... det trur jeg skal blir supert  :o)
Men i dag har jo solen virkelig glimtet til, og det er så deilig... oppdaget og at blandt mye daulau var det faktisk en del blomster som fortsatt blomstret og var i knopp??! snodig det, da det er langt uti oktober jeg leser på kalenderen...

Det er nok ikke lenge før det ikke kommer fler blomster så jeg tok de inn, de er finere her inne enn der ute blandt dødt løv og ugress....

Er litt spent på Lottes reaksjon når det gjelder rommet hennes... hihi... kan nesten ikke vente... hvor blir de av  ??????

vel vel.... ha en fantastisk helg alle sammen og nyt finværet, vet aldri når styggværet kommer...

MIA

1 kommentar:

  1. Håper at snuppa di er fornøyd med rommet sitt og at du kan ta deg litt fri fra symaskin og tapetsering ;-D

    Ha en flott søndag!
    Klem fra Grete

    SvarSlett