fredag 14. januar 2011

Kan man ha for mange sko?????


Ja... så kom den dagen da som jeg legger ut noen bilder fra min "lille" garderobe...Kjenner her og nå at jeg er en bittelliten smule flau *rødme*.. Tenk å ha så mange sko da..... huff  :o) Nei...ikke huff, disse har det tatt mange år å samle opp, og de fleste er ikke dyre i det hele tatt, så ikke så veldig dårlig samvittighet... kanskje!!!




litt stæsj må til

Jeg er på jakt etter en krystallkrone til å ha i taket... kanskje og en tapet som skal være på det ene skapet, hvor jeg har alle jakkene mine, men den tapeten jeg ønsker meg, med en kjole hengende på, er forferdelig dyr.. jeg husker ikke designeren så jeg har ikke noe bilde å vise frem, men dere hadde forstått hvorfor jeg drømmer om den!!
Planen min er at det rommet skal se ut som om det er tatt rett ut fra Hollywood, Med krystall krone i taket, skinn stol jeg kan sitte i forran speilet hvor jeg stæsjer meg opp  med sminke og smykker, rød løper som møter meg i det jeg åpner døren spotlight over alle skoene... men foreløpig er jeg bare fornøyd at det ble ryddig...


ha en fin fin natt alle sammen  :o)


2 kommentarer:

  1. Hei, fant veien hit via via:-).Nydelig rom, elsker sko, helt etter min smak:-).
    Spennende å se når du har fått på plass en lysekrone og stol:-), legger meg til som følger så jeg finner veien tilbake:-).
    Ha en fin helg.
    Hilde

    SvarSlett
  2. He-he! Slett ikkje verst! Er ein samlar, så er ein samlar:)
    Kjekt med eit slikt rom, då. Vi får vente og sjå korleis det blir når det er heilt ferdig...
    God helg:)

    SvarSlett