fredag 6. mai 2011

Lottes sin.......

Her er da Lottes buksedress.... også ganske fornøyd, som dere kan se....
hun fikk en rosa med blomster... og er det en ting Lotte IKKE er, så er det rosa. Så dette var litt av en forandring  :o)



I går var det jentekveld med "gamle" venninner, en slik kveld har vi en gang i mnd, og er utrolig koselig.... alle sitter og skravler, spiser og ler!!!
Men i går leverte jeg fra med det jeg hadde laget, (som dere kan se her), og jøss for en respons.... jeg satt nesten og ba de være stille, (men bare nesten asså!) For her ble det skryt på skryt på skryt... og fler bestillinger....MORO!!!!! så nå er det bare å sette meg ned å sy... hihi...må flire: JEG sy til andre folk... hehe

I dag var det og mitt første 12 timers skift for denne perioden, og fy..... Dette var tøft.... kom hjem og satte meg i soffan, og her sitter jeg... ennå..... mannen lager snackse mat til oss og jeg bare venter....  :o)
Resten av kvelden skal bestå av å slappe av, siden jeg skal på jobb igjen i morgen klokken 05.30..... S.U.K.K.....

Kose dere på en fin fredag..... vi sees godfolk  :o))

1 kommentar: