tirsdag 15. oktober 2013

bananfluer.... :/

AAARRRGGGHHHHH.....

Jeg har blitt innvandert av disse ekle "bananfluene".... yæk.... de er jo UMULIGE og bli kvitt, leste på en side her inne på det WorldWideWeb, at de kunne legge opp til flere hundre egg, som klekkes kun etter 1-2 dager.... ja da er det jo ikke rart de aldri forsvinner...
Tross jeg skyller alle brus/øl bokser, kaster all dårlig frukt, tilogmed puttet det inn i kjøleskapet (slik at vi glemmer at vi har frukt, og de heller råtner der inne....) og benkene vasker jeg jo hver gang den er brukt, fyller sluket med både klor, salmiakk og plumbo.....

Men trur du de vil reise for godt da???!!!  NEI DA!! her er det like livlig og "artig" aktivitet...


Så nå... har jeg gått til innkjøp av "Heinz Apple Cider Vinegar" For det skal visst ta knekken på disse krypa, sammen med en dråpe Zalo...





Vi får nå se da.....  om ikke glasset jeg har satt frem, fyller seg snart....








16 dager til Halloween.....


For oppskrift se:  http://www.pinterest.com/pin/45880489927432445/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar