mandag 7. oktober 2013

40 ÅR :=)






Ja da var festen over for denne gang..... 40 år er blitt feiret med pomp og prakt..... vel iallefall på menns vis, og det er jo et realt kalas  :)

Vi hadde bedt 26 gjester, og de kom..... og mat skulle de jo ha.... så jeg laget buffet bord, det tok sin tid men trur det ble vellykket.... hørte iallefall ingen klage...






 Pynten blir jo ganske enkel når det er en mann som fyller år og vi blir nesten 30 mennesker i heimen, men en liten remse med bilder av jubilanten måtte vel opp syntes jeg....

Så jeg hang den i vinuet over maten, slik at alle kunne se de...



Resten gikk i sort og blått... (noe jeg ikke klarte å få tatt bilde av...) Men når en skal ha fest, bursdag eller annset party er festfabrikken stedet å handle. De har både nettbutikk og en kjempe fin butikk i Brevik, Porsgrunn, på øvre torg. Jeg kunne nok ha gått der inne i timesvis, tross butikken er liten og søt, men jeg elsker slike butikker med nydelige og glade farger.
Det beste med butikken er mye men servicen der er helt enorm. Du kommer til å gå ut fra den butikken med en god følelse på veien.
Et eksempel: jeg skulle kjøpe tall ballonger (bilde øverst), spurte om det var mulig å fylle luft og ikke helium (siden jeg ikke hadde tilgang til helium på dette tidspunkt, bare timer før festen). Det var mulig, men hvis jeg ville ha helium, kunne de fylle for meg der og da.....DET var det minste problem....

Det virker som en liten greie, men det er disse små tingene jeg setter pris på når jeg handler....  :=)

Vi hadde jo og besøk fra selveste England.... To av mine fettere med sine flotte koner kom på besøk for å være med på feiringen. Noe jeg virkelig satte pris på, det er ikke mye kontakt vi har hatt opp gjennom oppveksten, men nå er vi voksne og må ta intiativ selv, så dette var moro :)
Og ved den anledningen tenkte min flotte familie og gjøre mannen "Britainaise"  


Trur de klarte det ganske bra  :=)

Resten av lørdagen gikk sin gang, og var en ganske vellykket fest, tilogmed super form på søndag!!!!! Og det er ikke en selvfølge etter en slik celebration....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar